Όλα όσα θες να γνωρίζεις για τα συμπληρώματα διατροφής!

Όσοι ασχολούνται είτε επαγγελματικά είτε ερασιτεχνικά με τον αθλητισμό και τη γυμναστική σίγουρα θα έχουν ακούσει για τα συμπληρώματα διατροφής ή θα έχουν χρησιμοποιήσει και κάποια από αυτά!

Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα για την αποτελεσματικότητά τους; Ποιους αφορούν; Πώς πρέπει να καταναλώνονται;

Η βασική χρησιμότητα των συμπληρωμάτων είναι η καλύτερη και ταχύτερη αποκατάσταση του αθλητή ή του αθλούμενου προκειμένου να ανταποκριθεί πιο άμεσα σε επόμενες προπονήσεις ή αγώνες! Τα χρησιμοποιούμε όμως και για την πιο εύκολη αναπλήρωση των αποθεμάτων! Όπως γίνεται αντιληπτό αφορούν μόνο όσους έχουν αυξημένες ανάγκες ενεργειακών αποθεμάτων και αποκατάστασης και όχι τον μέσο πληθυσμό που μπορεί εύκολα μέσω μιας ισορροπημένης διατροφής να καλύψει τις ανάγκες του σε μικροθρεπτικά και μακροθρεπτικά συστατικά!

Ας δούμε αναλυτικά για τα πιο διαδεδομένα:

Πρωτεΐνη: Όταν ο όγκος των προπονήσεων είναι αυξημένος αυξάνονται και οι ανάγκες για πρωτεΐνη προκειμένου να αποκατασταθεί η μυϊκή ¨καταστροφή¨ που προκαλέσαμε μέσω της άσκησης. Η ανάγκη αυτή ανέρχεται περίπου στο ποσό των 2 γραμμαρίων ανά κιλό σωματικού βάρους. Αν δεν μπορεί αυτό να καλυφθεί μέσω της διατροφής τότε κάποιο συμπλήρωμα πρωτεΐνης είναι απαραίτητο!

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος πέπτεται άμεσα και αυξάνει γρήγορα τα αμινοξέα μέσα στο πλάσμα του αίματος!

Μπορείτε να προμηθευτείτε από το παρακάτω link: http://tidd.ly/cd4e8cd6

                                                                         http://tidd.ly/4bd149c5  

Η πρωτεΐνη καζεΐνης είναι λιγότερο εύπεπτη αλλά πιο αποτελεσματική στην αύξηση των αμινοξέων στο πλάσμα αν και είναι πιο αργή η απελευθέρωση τους!

Σας προτείνω την παρακάτω: http://tidd.ly/4ff24786

Αμινοξέα BCAA: Τα Αμινοξέα Διακλαδισμένης Αλυσίδας (Branched-Chain Amino Acids) είναι 3:

Βαλίνη, λευκίνη, ισολευκίνη. Είναι απαραίτητα αμινοξέα διότι δεν συντίθενται από τον οργανισμό και έχουν πρωτεϊνογενή δράση. Αποτελούν το 35% των απαραιτήτων αμινοξέων του μυ! Τα πλεονεκτήματα τους είναι ότι δε μεταβολίζονται στο ήπαρ και αποθηκεύονται απ’ ευθείας στους μύες. Διασπώνται κατά την άσκηση, πιθανόν αποτελώντας πηγή ενέργειας και αποτρέπουν το αίσθημα κούρασης και υπνηλίας.

Σας προτείνω τα παρακάτω: http://tidd.ly/6babe99b

Κρεατίνη: Κατά τη διάρκεια της άσκησης οι μύες απαιτούν άμεση και μεγάλη ενέργεια! Κατά τα πρώτα δευτερόλεπτα σύσπασης του μυ η πρώτη πηγή ενέργειας είναι η τριφωσφορική αδενοσίνη (ATP). Κατά τη διάρκεια της σύσπασης η ATP διασπάται σε διφωσφατική αδενοσίνη (ADP). Η κρεατίνη αναπαράγει τα επίπεδα ATP παρατείνει έτσι την απελευθέρωση μεγάλων ποσών ενέργειας! Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η απόδοση και κατ’ επέκταση δημιουργούνται καλύτερες προϋποθέσεις για μυϊκή ανάπτυξη! Ενδείκνυται ιδιαίτερα σε αθλήματα ταχυδύναμης!

Σας προτείνω τις παρακάτω: http://tidd.ly/521b67ac

                                          http://tidd.ly/8c9f9ce                          

 

Αν έχετε περεταίρω απορίες ή θέλετε να πληροφορίες για κάποιο άλλο συμπλήρωμα μπορείτε να με βρείτε στο Instagram : www.instagram.com/thanostraining

                                                                                                      

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Συμβουλές για γράμμωση από τον Θάνο Αντωνιάδη